Sevgili TÜRk Edebiyatı Okurları, Şubat Ayı, Sayfalarımız Arasında Matem RÜZgÂRının Estiği Bir Ay Bizim İÇİn. Vakfımızın Ve Elli Birinci Yılına Kadem Koyan Dergimizin Banisi ŞeyhÜLmuharrir&İcirc;N Ahmet Kabaklı, 22 Yıl Evvel Hakk&Rsquo;A YÜRÜDÜ. TÜRk Edebiyatında Ve KÜLtÜR Tarihimizde Yaktığı Meşalenin HiÇ SÖNmeyeceğini DÜŞÜNÜYor, Kendisini Rahmet Ve Minnetle Anıyorum. Bu Ay Edebiyatımızın ÖNemli BurÇLarından Tarık Buğra&Rsquo;Nın Da Ebed&İcirc; ÂLeme GÖÇÜŞÜNÜN 29. Yıl DÖNÜMÜ. Bu Nedenle Dergimizin Sayfaları Şaban Sağlık&Rsquo;In &Ldquo;Tarık Buğra Ve TÜRk Ruhu&Rdquo; Adını Verdiği Makalesiyle AÇIlıyor.&Nbsp; Muharrem DayanÇ, Bir Necatigil Mektubuna Sızdığı Yazısında Onun Mektuplarından Taşanları Dile Getiriyor, Yazının Sonunda Mektubun Tam Metni De Yer Alıyor. Tahsin Yıldırım İse Cenap Şahabettin&Rsquo;E Hasrettiği Makalesinde Şairin Mill&İcirc; MÜCadele Ve MÜTareke DÖNemlerindeki Tavrına Dikkat ÇEkerek Onun Zıt Kutuplarını Bir Arada Veriyor. Mimari Yalnızca Bir Şehrin Değil, Şehrin Sakinlerinin Kimliğini De Oluşturuyor, Onlara YÖN Veriyor. Mimarinin İnşa Ettiği Bu Kimliğin Edebiyata Yansımaması MÜMkÜN MÜ? Ayşe Çİpan BÜYÜKcam, Makalesinde Mimari ÜZerinden Ahmet Hamdi Tanpınar Ve Orhan Pamuk&Rsquo;Un Romanlarında Kimlik Arayışına Değiniyor.&Nbsp; Selda Uygur GÜRbÜZ&Rsquo;ÜN Yazısıyla Sinema Ve Edebiyat Dosyasının Perdesini AÇIyoruz. GÜRbÜZ, DÜNya Edebiyatındaki Avangart Eserleri Ve Beyaz Perdeye Yansımalarını İki ÖRnek ÜZerinden İnceliyor: &Ldquo;Uyuyan Adam&Rdquo; Ve &Ldquo;Kumların Kadını&Rdquo;. ÖZlem Kale İse Dosyamızın ÇEkirdeğini Oluşturan Bir Yazıya İmza Atıyor. Kale, Herkesin Zihnini Kurcalayan &Ldquo;Sinema Neden Edebiyatın Kapısını ÇAlar? Sinemanın Edebiyattan Aldığı Ve Edebiyata Kattığı Şeyler Nelerdir?&Rdquo; Sorularını Cevaplıyor. Hasan Sakın, Bizleri ÜLkÜ Tamer&Rsquo;İn ÇOcukluğuna Doğru Bir Yolculuğa ÇIkarıyor. Bu Yolculukta Tamer&Rsquo;İn Sinema İle İlk Tanışıklığına Ve Şiirlerindeki Etkisine Tanık Olacağız. Rıdvan ŞentÜRk, Bu Dosyaya Sinema Ve Edebiyatın Biraz ÖTesine GeÇErek Sanat Ve Temsiliyet Hakkında Yazdığı Ufuk AÇIcı Makalesiyle Katkıda Bulunuyor. Emel Koşar&Rsquo;In Metin Erksan&Rsquo;In İlk Filmi Olan &Ldquo;Karanlık DÜNya-ÂŞık Veysel&Rdquo; Filmi İle Bedri Rahmi&Rsquo;Nin Yazdığı Senaryoyu SansÜR, Sinema Ve Edebiyat Bağlamında Değerlendiriyor. Elbette Bu Dosyamızın Oluşmasında Mehmet GÜNeş&Rsquo;İn Payı BÜYÜK, Kendisine TeşekkÜR Ediyoruz. Dosyamızdan Hemen Sonra Yahya Akengin&Rsquo;İn HikÂYe DÜNyasına Giriyoruz. Akengin, Korpahar&Rsquo;Da Bir Ev, Yurt Arayışını Dahası Hasretin Sızısını Dile Getiriyor. Zemfira Meherremli İse HikÂYesinde DÜŞman Elinde Esir DÜŞmÜŞ Azerbaycanlı Bir Kadının Vatan Aşkını Ve İsyanını Anlatıyor. Direnişinin Sonunda Nasıl Bir Efsaneye DÖNÜŞtÜĞÜNÜ Bizlere GÖSteriyor. Dergimiz Bu Ay Da HikÂYeler, Şiirler, Kitaplık Ve Ajanda BÖLÜMÜMÜZle Dopdolu. TÜM Okurlarımıza Keyifli Okumalar Dileriz. İmdat Avşar Genel Yayın YÖNetmeni
Fiyat Arşivi internetteki fiyatları toplayıp önünüze getirir. Çeşitli satıcılardaki fiyat geçmişlerini görüp en ucuz fiyatları bulmanızı sağlar. Sitede herhangi bir ürün satışı yapılmamaktadır. Her türlü görüş, destek ve önerileriniz içiniletisim@fiyatarsivi.com