1. hepsiburada
  2. Dijital Ürünler
  3. Online Eğitimler

Vitamin 6. Sınıf Tüm Dersler Konu Anlatım Seti (8 Kitap + Benzersiz Dijital

Vitamin 6. Sınıf Tüm Dersler Konu Anlatım Seti (8 Kitap + Benzersiz Dijital
Mağaza: hepsiburada
Son Fiyatı: 6499.00 TL

Benzer Ürünler

Satıcıdan aynı kategoride diğer ürünler

Tümü

Ürün bilgileri

Dijital içerikler satın alma işlemi tamamlandığında kullanıma açılmaktadır. Paketin lisans süresi 11 Ağustos 2025’e kadardır. Kitaplar 3 iş günü içerisinde belirttiğiniz adrese gönderilmek üzere kargoya verilecektir. Vitamin 6. Sınıf Kitap Seti + Dijital 6. sınıfta güçlü bir temel için Vitamin Kitapları ve Vitamin’in benzersiz dijital dünyası bir arada! Bu sette; 8 Ders Kitabı (Matematik, Fen Bilimleri, Türkçe ve Sosyal Bilgiler) 7.182 Yeni Nesil Soru ve Çözüm Videosu 278 Etkileşimli Öğretmen Konu Anlatım Videosu Öğrencinin İşlenen Konulardaki Durumunu ve Eksiklerini Tespit Eden 6 Deneme Sınavı (Ara Değerlendirme Sınavları) Öğrencinin Deneme Sınavı Performanslarını, Derslerdeki Durumunu ve Eksiklerini Gösteren Veli Bilgilendirme Raporları Öğrenciye Özel Performans Takibi ve Eksik Analizi Öğrencinin Okul Sınavlarına Hazırlık Durumunu Tespit Eden “Yazılıya Hazır mıyım?” Bölümü Pekiştirme İmkânı Sunan Etkileşimli Alıştırmalar Deney Ortamı Sağlayan İnteraktif Keşfetme Etkinlikleri bulunmaktadır. Vitamin Kitapları’nın Benzersiz Dijital Dünyası 1. Dijital Kitap Dijital kitapla öğrenci; konu anlatımları, etkinlikler ve sınavlara hızlıca ulaşır. Çalıştığı sayfalara "Bu sayfaya çalıştım" işareti koyarak kaldığı yerden, planlı bir şekilde çalışmalarını sürdürebilir ve kitabını tamamlama durumunu takip edebilir. Ayrıca soruların cevaplarını dijital kitabında işaretleyerek cevaplarını kontrol edebilir ve sınav öncesi hata yaptığı soruları tekrar inceleyebilir. 2. Etkileşimli Öğretmen Konu Anlatım Videoları Etkileşimli öğretmen konu anlatım videoları, öğrencinin tıpkı bir öğretmenle ders çalışıyormuş gibi dersi takip edebileceği videolardır. Etkileşimli öğretmen anlatımlarıyla öğrenci; alanında uzman öğretmenlerin konu anlatımlarını dinleyebilir, anlatımın uygun yerlerinde karşısına gelen soruları çözerek konuyu pekiştirebilir, ardından soruların çözümlerini öğretmenlerin anlatımlarından dinleyebilir, video ve etkileşim gibi farklı dijital içeriklere de ulaşarak konuyu kalıcı öğrenir. 3. Testler ve Alıştırmalar Öğrencinin konuları bitirdikten sonra kitaplardaki karekodlarla veya Vitamin Dijital üzerinden ulaşabileceği sınavlardır. Öğrencinin konuyu ne kadar kavradığını ölçer, akıllı sistemi sayesinde öğrencinin eksikliklerini belirler, öğrenciye özel testler ve eksik listesi oluşturur. Böylece öğrenci, tüm konularda eksiklerini kapatarak ilerler.Öğrenci, konudaki tüm testleri çözerek eksiklerini giderdiğinde kendini yeniden değerlendirmesi için ona özel sunulan “Kilitli Testler”e ulaşır. Böylece konulardaki performansını artırır. 4. Öğrenciye Özel Eksiklerim Sayfası Öğrenci soru çözdükçe yapılan detaylı eksik analizleri sonucunda kişiye özel “Eksiklerim Sayfası” hazırlanır. Böylece konuların tümüne çalışmasına gerek kalmadan öğrenci, doğrudan ihtiyacı olan en küçük bilgi parçasına ulaşır ve tüm eksiklerini tamamlar. 5. “Yazılıya Hazır mıyım?” Özelliği “Yazılıya Hazır mıyım?” özelliğiyle öğrencinin konu tamamlama durumu ve testlerdeki performansı belirlenerek yazılıya hazır olup olmadığı analiz edilir. Öğrenci yazılıya hazır değilse eksiklerini gidermeye ya da konu testlerini çözmeye yönlendirilir. 6. Etkileşimli Alıştırmalar Öğrencinin öğrendiği kavramları farklı tipte sorularla pekiştirme imkânı sunan alıştırmalardır. Etkileşimli alıştırmalarda öğrencinin konu üzerine kendisinin denemeler yapması istenir ve bu denemelere geri bildirimler verilir. Öğrenci, bu geri bildirimlerle konuyu gözlemleyerek kavrar ve eksiksiz öğrenir. 7. Animatif Anlatımlar Bir konuyla ilgili bilgileri gerçek hayattan örnekler, hikâyeler ve yaşanmış olaylar üzerinden öğrencinin yaşına uygun ve ilgi çekici görsellerle anlatan animasyonlardır. Animatif anlatımlar, öğrencinin ilgisini artırır ve konuyla ilgili tüm kavramları kalıcı bir şekilde öğrenmesini sağlar. 8. İnteraktif Keşfetme Etkinlikleri Ev ortamında gerçekleşmesi mümkün olmayan deney ve gözlemlerin gerçek ortamındaymış gibi yapılmasına imkân veren, öğrenciyi bazen bir laboratuvara bazen bir ormana bazen de farklı gezegenlere götürerek görsel ispatlarla bilgiyi keşfetmesini sağlayan içeriklerdir. Bu etkinlikler öğrenciyi kendiliğinden öğrenme sürecine dâhil eder, konuları neden-sonuç ilişkisinde kavramasını destekler. 9. 3 Boyutlu Objeler Gerçek yaşamda gözlem yapılması zor konuları etkileşimli bir ortamda gözlemleyebilme olanağı sunan içeriklerdir. 3D objeler; herhangi bir geometrik şekli, yapıyı, biyolojik bir olayı, vücudumuzdaki sistemleri, organları ve soyut kavramları tüm boyutlarıyla gözlemleme fırsatı sunar.

Fiyat Geçmişi

Dönem içi en ucuz fiyat: 7 Mayıs 2023 tarihinde 2999

Dönem içi en pahalı fiyat: 4 Kasım 2024 tarihinde 6499